Zoo:ma in..

Idag var vi pa zoo har i Chiang Mai...vet inte vad jag ska tycka egentligen...

En del djur sag ut att ha det riktigt bra, men pa ngt satt har jag blitt mer och mer anti Zoo:n...jag madde ratt daligt nar vi gick forbi elefanten som stod i en liten liten inhangnad och girafferna/zebrorna/strutsarna som oxa var i en liten inhangnad och sag tuffsiga ut....
Blir illa till mods nar de tittar pa mig med lessna ogon innanfor gallret nar man vet hur de skulle ha det om de var ute i det fria och sprang omkring...vad har de nu? fasta maltider och folk som glor pa dem...?


Efter detta akte vi till ett tempel som lag hogt hogt uppe pa ett berg...fanns massa krimskrams att kopa (vilket jag oxa gjorde) och 2 tavlor.......JAG VET, har ingen vagg att satta dom pa.....men fina var dom :P

Nu ska vi nog ata middag snart...och sen packa infor en liten trekking vi ska gora imorgon, 2 dagar 1 natt...det blir nog bra...

Yours T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0