Magnus Betner...

Det är ståuppkväll här i Norrtälje på nattklubben ikväll...tyvärr så var det ju inte Magnus Betner..då hade jag gått dit..men så är det..en skön hemmakväll med Veronica Mars, chips och misslyckad middag är inte fel det heller..:D

Idag så har vi haft föreläsningar hela dagen..blir lite jobbigt men det är ju väldigt intressant det han pratar om ju..!..resebranchen...har dock börjat fundera över om jag har valt rätt linje lixom..men jag ska prata med Lars imorgon och försöka att få rätsida på saker och ting!

Är ganska trött om dagarna..beror väl på att allt är så nytt här..men det är bra.så man somnar om kvällarna!

På eftermiddagen så skulle jag steka fiskpinnar, men jag hade ju ingen bostongurka till  mina himla fiskpinnar..så jag gick och frågade michaela (min klasskompis och granne) om de hade ngn..inte då..men de skulle på loppis..så jag följde med!
Hittade kuvert..inte begagnade..utan nya...de var i häftiga färger så jag var tvungen lixom..dessutom var de billiga..;)..sofie köpte massa möbler så jag och michaela fick gå hem...handlade min bostongurka också....

Ska handla mer på lördag..kanske ska pröva ta mig till Willys om inte ansträngningen känns för stor...kan ju inte handla så mycket heller eftersom jag bara har en stackars cykel!
Får försöka fixa det hela på ngt sätt!..man hittar ju en massa saker hela tiden som man bara måste ha...udda!

Sen helt plötsligt så kan det börja lukta röt i lägenheten lixom...vääldigt irreterande eftersom jag inte röker...måste fråga bovärden vad han kan tro att det kommer ifrån..troligen ngn ventil eller ngt...äckligt!!!

Ajja...Pusskram och godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Ulla

Bra där du. går till grannen och frågar efter bostongurka ;D det måste jag pröva, undra vad man får för reaktion. själv kan jag bara ta spårvagnen från frölunda torg och sen gå ca 200 meter så är jag hemma. ;D Med andra ord kan jag stooorhandla ^^

2007-08-30 @ 22:21:42
Postat av: Erika

Hej gumms! Måste säga att jag tycker din lägenhet/rum ser grymt mysigt ut! Måste ta å kolla vad det kostar å åka tåg tror ja..=) Va ska du hitta på i helgen då? pusskram

2007-08-31 @ 14:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0