Agent Barbie; med rätt att skratta - Hard work, work

Blev inkallad till mitt jobb idag för att det var personalbrist typ....
sååå jag ställde klockan på halv 6...och som vanligt var det såå j*vla jobbigt att kliva upp...

varje gång jag kliver upp tänker jag...."nej nej nej.....whyyyyyy?" och jag har banne mig inte hittat ngt bra svar på den frågan...Ska sluta med att kliva upp tidigt!

Sen idag på jobbet så finns det ju en fiskdamm mitt i byggnaden...(städar på Storhogna högfjällshotell & spa)...plötsligt plaskar det till och en unge börjar storgrina.....då kommer de förbi mig och mamman berättar att ungen trillat i dammen...
Jag med mitt dåliga pokerfejs kunde knappt hålla mig för skratt..
Iaf...
jag berättar för henne jag jobbar med om händelsen .,.och hon typ..."åhhhh stackars liiiiten"....medans jag står och små skrattar lite elakt och tycker det är jätte roligt.....vad säger det om mig egentligen?..:D

Senare på dagen när det är som stressigast och alla rum ska vara klara innan 15, så springer jag runt som en skållad råtta och bär på en massa saker som en hamster i sjönöd!
Så står det en unge och spelar gameboy i vägen typ hela tiden...och den PIPER.......sådär så man bli äckligt irriterad...."pip......pip......pip.....PIP.......j*vla fucking PIP"......

Finns det en lag som säger att det är förbjudet att köra ner gameboys i halsen på ungar?...om inte....så vet jag vad jag ska ha som mission nästa gång det händer!....Over and out!

(hehehe)

*Seendig some medkänsla och hope till Eric och lite ilska till hans frisör..*morr* 
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0