Agent Barbie; med rätt att skratta - Jul...kul?

Jaha....så var det över!

Helt plötsligt är det jul och man står där med julskinka och köttbullar upp till halsen, magen i fyra hörn, öron som ringer av Ferdinans ostämda stämma, ögon som inte orkar tindra längre, en överarbetad hjärna som ryker av ansträngningen av att hinna med i alla samtal, en puls som går över 450 slag/minuten då julklappsleken gör entré och en känsla av en sorts frid då en del av julstämningen faktiskt rinner igenom alla dessa lager!

Man kommer på sig själv med att faktiskt tycka om sina småsyskon mer än lite, tycka att föräldrarna är de bästa som finns, min mormor är min hjälte och mina hundar är fyrbenta hårbollar fyllda med kärlek som älskar mig no matter what.....klyschigt,,,men whatever..:P

Sen råkar man blinka....och julen är slut....!...

Det är nästan så man såhär i efterhand knappt hunnit registrera att julen har varit ens en gång.....miljoner av människor stressar som fånar i fleeera veckor för att få allt att bli så bra som möjligt....så är det över i ett ögonlock!...scary!

Men..jag är så nöjd över min jul med min familia...vi är som vi är, när vi inte blev som vi skulle...men det gör ju bara saken roligare...:D

Sänder tankar ut över världen till alla som vet att de betyder ngt för mig...;)...
God
(efter) Jul....och pusskram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0