Dags att skriva lite igen tror jag..:P

Dags för Update..känner att jag lagt av mig lite...hrmm...

Har kommit in i en av mina läsar perioder igen...har på tre dagar läst nästan 4 böcker..

Ska börja söka praktik nu också....vart?..:S

Tänkte lägga in bilder på mina friends här nere nu..så ni får se där hemma..:)..

image34
Jag och Sofie (Tjejen från Boden)

image35

Detta är Kajsa och Micaela (Tjejen som bor i min korridor)


image36

Jennifer, Aralia och Anne-lie

image37

Jennie, Jag o Madde....


Detta är ju långt i från alla...men några iaf..så du får se lite iaf mamma att jag inte umgås med några gang members....;)

Pussla


Kommentarer
Postat av: Mammi

Fina flickor !!! Inga bilder från skolbänken ????

2007-10-22 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0