pregnant you said?

Drömde hur udda som helst här om natten!
Drömde då att jag var gravid (av ngn anledning) och att jag skulle få FEMLINGAR...
Jag minns att jag kände mig så arg och besviken, jag menar..jag ville inte ha någon, men
när jag väl var gravid så förväntade man sig ju att det bara skulle bli en lixom...
Och så skulle jag få fem stycken då......
De tre första tittade ju fram smärtfritt, och det kändes som riktigt bra, medans de två sista skulle stanna kvar ett tag till (drömmar är inte så logiska)...

Jag har funderat på vad denna dröm kan betyda...kanske så är det 5 stycken speciella beslut som jag ska fatta och att 3 av dem kommer jag att gilla, det är rätt beslut  och det kommer kännas som om jag har valt rätt grej.
Medans de 2 återstående besluten fortfarande är oklara men att det känns ändå rätt okej..

eller

så är det 5 stycken händelser som kommer att inträffa och att 3 av dem kommer att vara bra för mig medans 2 av dem fortfarande är oklara än så länge, men som sagt, att de känns rätt okej!

jaa....det är spännande med drömmar..:D


Idag åt vi tacos tillsammans några stycken, och av någon anledning kom vi in på barn...och mina friends börjar typ prata om att de tyckte att det kanske var dags att skaffa barn snart..å jag typ "shiiiiet"....fast de är ju lite äldre än mig också..;)

jaja..nu är det snart Desperata husfruar..;)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Aggie

ELLER så kanske du helt enkelt kommer att få femlingar? x'D

2007-10-06 @ 21:08:06
Postat av: malin

möhöhö...linns spådomar kanske inte var så missvisande då?? ;D

2007-10-10 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0