Apartment domination...

Loggbok av Kapten Tova den 23 september...
 Kampen fortsätter, jag vet inte hur länge vi kan stå emot anfallen som oundvikligen fortsätter att falla över våra huvuden...det spelar igen roll hur många gånger vi motar bort dem,,de fortsätter bara att komma.....slutet är nära ...

skämt och sido,...har dammsugat idag IGEN ..jag förstår verkligen inte vart allt damm och grus kommer ifrån ....har starkt börjat misstänka att min schitzofrena sida har börjat bjuda in traktens ungar på grus och damm krig varenda gång jag inte är hemma....det är väldigt irreterande...!!!!



Igår så var det tacokväll hos Jennie, vi handlade på ica tillsammans och köpte även där en present till Sofie som fyller 22 åår....(ett tallriksset med muggar på 16 delar, eftersom hon sa att hon bara hade två djuptallrikar att äta ifrån..;)...)
Jag, Miccan, Aralia, Jennie, Madde, Sofie och Linnea åt där sittandes på golvet..som en picknic..väldans mysigt var det iaf..:D...
Jag hade tagit på mig mjukisbyxor kvällen til ära...men sen kom vi på att vi lovat att gå ner till trädgården (en krog nere i stan)..så då var jag tvungen att gå hem och ta på mig ett par jeans...

För att lugna eventuellt oroliga föräldrar så drack jag vatten och sockerdricka hela kvällen! 

Efter att ha hängt på trägårn ett tag så gick vi upp mot mobergs igen..eller i mitt fall, hem!...Sofie, Jennie och Linnea gick på nattklubb medans jag, miccan och madde drog oss hemåt igen!
Det var jätteskönt att komma hem och dricka the och titta på lite tv!



Kom väl inte i säng förrens vid 1-halv 2....
Ska banne mig lägga som förslag till nihab att vi sätter upp ett elstängsel mellan mobergs och mitt hus...massa fyllon som sitter och skränar utanför mitt fönster på bänkarna där och vid portingången...Det är faktiskt ganska störigt...om de håller sig borta vid mobergs hör jag ingenting förutom dunkandet innifrån stället...men det gör inget!...man kan kanske säga åt mobergs att sätta dit bänkar utanför dem istället.....ngt måste de ju kunna göra!!

Sen var det några tjejer...
namnen börjar med Fi och slutar med ttor..som sprang runt i korridoren vid 2-halv 3 och knackade på varenda j*vla dörr...gissa vem som vaknade...JAG!....oÔ...
När man sysslar med sådant så måste man ju antingen vara aspackad eller helt dum i huvudet!...ska sätta upp en el-dörr också....take that!


Tjaa...nu ska jag lugna mig lite..;)...Bilderna tog jag in bara för att dela upp det hela lite.,men också för att det är så fiina bilder..den första ha min mor tagit på en av min kära solroser som inte hann slå ut innan jag flyttade *grina*..ville ju så gärna se mina skötebarn!...Den andra bilden har jag tagit..blommor som jag också har sått, tagit hand om och sett växa upp till ståtliga varelser....(se där..vem 17 behöver ungar när man kan ha blommor??)

Pusskram alla loveli darlings med hälsning från miigg...(den galna typen nedanför...oroa er inte...mitt galna "im gonna get you" smile dödar inte...bara skadar)
image27

Kommentarer
Postat av: Erika

Söt du är =)

2007-09-23 @ 15:51:26
Postat av: Liza

Snart får jag träffa dej=)

2007-09-24 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0