Boots, candles and honey..

Ska nog skriva en bok med den titeln..visst låter det fint?..:)

Har ätit middag nu, jag och mina levande ljus...
mysigt värre...
Hade skivan kramrock igång, så det blev värsta avslappnande...
satt och filosoferade under middagen och tittade ut genom fönstret..tänkte på gårdagens samtalsämne om att vin var så gott till maten...(yuck)
Själv så åt jag fläskfilé med ris och sås o grönsaker...till denna delikata rätt drack jag en dryck av en väldigt speciell årgång, Chokolate de la Pucko en originale..(PUCKO) .från tja...2007..;)...
Det är mina takter det...:D



Det är intressant med alla bilar som far runt här....först kom en taxi bil...som förföljdes av en annan taxibil...som förföljdes av en annan taxibil...som förföljdes av tre stycken vanliga bilar.....kan tänka mig att det satt en person i varje bil som sa "follow that car"...
Efter en stund kom den första taxibilen tillbaka susandes samma väg...han trodde väl att han kunde skaka av sig sina förföljare..men icke....för straxt därefter kom den andra taxibilen..som förföljdes av den tredje taxibilen...:P..
Inte ens jag vet vart jag vill komma med det här resonemanget...kanske det att alla är eftersökta..på ett eller annat sätt..;)

Gren ringde efter att jag ätit, så pratade vi ett tag...sen la jag mig på soffan och Malin ringde..så vi pratade ett tag...
Det är ju värsta mysstämningen här inne nu...soft och bra musik, levande ljus..inga tända lampor
låg på soffan ett tag också..men jag blev så trött och dåsig att jag var rädd att somna..så jag klev upp istället...

image30
Inte mitt levande ljus...brasan i vår fäbovall och min kära syster..;)

Kommer på det hela tiden att jag faktiskt bor ensam nu....och just sådana här tillfällen gör att jag älskar att bo ensammen...det är hur mysigt som helst!

Sen fick jag ju se Herr Samuel i sin cowboy mundering, det lättade upp stämningen lite..:P..är lite besviken på att det inte fanns någon hatt med i bilden bara..;)...Hoppas du får kuuul...!

Jag funderar på att diska...så jag slipper det sen...

Ska titta på Edward Scissorhands ikväll...jag, mina levande ljus och min glass!
GUD vad jag älskar att bara vara hemma o mysa i soffan...:D

(Skippade ju btw att fara in till sthlm ikväll och festa...jag orkade inte!)

nu ska jag dra mig tillbaka och diska...loveli!

Pusskram alla sötisar

Kommentarer
Postat av: Mamm

God natt
Älskar dej !!!!!

2007-09-29 @ 22:19:44
Postat av: Aggiie

Men... hur blev det med den där andra boken du skulle skriva? ;)
iloveyou

2007-09-30 @ 18:20:12
Postat av: Erika å Martin

Hejsan!!! Ses snart gumman!! Bra att du vilar upp dig tills nästa helg! :D Vill umgås med dig så mycket som möjligt så glöm att du får sova då lixom:P Puss!

2007-09-30 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0