Männen i mitt liv! (Några av dem)

Här ska jag ta upp några av männen i mitt liv...jag har flera avsnitt så bli inte besviken om ni inte är med i den första..;)

Nummer ett
Har fångat mitt hjärta som ingen annan...Med sina hasselnötsbruna ögon och söta öron tillhör han min elit!...Han är den som älskar mig utan förbehåll och blir alltid lika glad när jag vandrar inom hans synhåll, visst kan även jag hamna i en situation där jag får skäll, men det fixar sig alltid.
Att sitta och mysa med den här typen går en stund..men snart lockar andra saker som är intressantare innan han återvänder tillbaka till mig,...Men när han har sådana härligt muffiga lår och en så härligt hårig bringa..så förlåter jag honom alltid...han är ju trots allt min Darling nummer ett!
Bild nr. 1

Nummer två...
detta är en karl man alltid kan lita på, vill man dreggla så är han ett säkert kort...
Med spelande muskler och en riktig karla-karl attityd så förlorade jag mitt hjärta till honom ganska snabbt...

Han är den man alltid kan lita på och han räddar alla situatuoner där världen håller på att gå under osv...dessutom gör han det med en rå stil!

Den råsexiga hunken är min älskling nummer två!
Bild nr. 2

Nummer tre...
Detta snyggo är den som verkligen får det att rycka i hårbottnen...är man ensam med honom så är risken att man bara sitter och fnittrar hysteriskt för sig själv medans snålvattnet rinner i käften...
Han har ett leende som solen och man blir riktigt varm och glad när man umgås med denna underbara karl...
Min Sunshine och dräggel-värdiga pojke ligger på nummer 3!
Bild nr. 3

Och detta får vara allt för den här gången...känner att jag måste gå och sova innan mina hormoner löper amok...meheheh....

Men såklart...måste ju ta med bilderna också så ni vet vilka jag pratar om!

Bild nummer 1 - Harley..Min vovve och min absoluta favorit bland alla grabbar
image20

image21

Bild nummer 2 - Vin Diesel..jag säger bara....jag menar asså.....*MUMS*
image22


Och till sist bild nummer 3 - Heath Ledger...solklart fall av svärmorsdröm....och min...;)
image23

Tyck inte att jag är knäpp...jag är född sån här..;)

PUsskram och peace out!


Kommentarer
Postat av: Anders

Du behöver absolut träffa nån snart som kan peta ner den där gycken ett par steg :p

2007-09-17 @ 22:52:37
Postat av: robert

vart är jag på den där listan då?.

2007-09-18 @ 11:58:29
URL: http://quando.blogg.se
Postat av: malin

hahaha....du är så BRAAA!!! :D
mamma är förresten mkt imponerad av din lista ;)
pusskrams

2007-09-23 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0