My own Labyrint...

Har precis sett "Pans Labyrint" med Sofie och Micaela....den var ju minst sagt underlig...och heemskt tragisk...:S....
Jag vet faktiskt inte om den slutade lyckligt eller hemskt?!.....

Idag har jag även sett Veronica Mars!!!!!!!!
GUD VAD JAG ÄLSKAR DET!
Idag var ett av de bästa avsnitten någonsin....Veronica and Piz <3
Jag började fnittra hysteriskt 5 minuter innan det tog slut och garvade hysteriskt när jag ringde upp Linn 1 sekund innan programmet slutat.....gudars..hon var om möjligt ännu mer hysterisk än mig...
Hade vi sett det tillsammans hade det minst sagt blivit livat i kojan!..:D

image28
En bild säger mer än 1000 ord...denna är från kvällens avsnitt.....förstår ni min exaltering???...:D
Inte?

Nä....det var ju väntat..;)



För att lugna ner mig måste jag nog prata om ngt annat!
Imorgon ska jag till Stockholm och shoppa lite...hittar jag skor så blir jag överlycklig..om jag inte gör det..så s*ger stockholm big time!

Sen på kvällen så ska vi i klassen samlas och hitta på ngt skojjigt...och kanske gå ut sen...om jag kommer in gratis vill säga..annars får det som vara!!

På lördan så ska vi kanske till stockholm igen och gå på krogen..vet inte om jag har så stor lust till det, men jag får se hur jag ska göra...ska ta det väldigt lugnt iaf!


Idag har vi banne mig varit aktiva...först sprang vi på morgonen och sen på eftermiddagen så gick jag, micaela och sofie ner på ett gym och var med på ett "abs" pass..vilket är mage och rygg träning....har hyfsat dålig styrka i magen måste jag ju säga...illa!
Men Pilates musklera i magen finns faktiskt kvar....oturligt nog var det inte dem vi skulle träna på passet..;)


Nu ska jag bara säga....GODNATT MI ANGELES...
Pusskram, Älskar er


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Det var ett fasligt rännande till Stlm då !!!!

2007-09-28 @ 20:29:59
Postat av: Frida

ÅÅHHH! VERONICA MARS!! i love it toooo!! huhuhu jag har vetat hela tiden att dom skulle pusssssssssssssssssssssssssssssssas;D huhuhuhu ha det bra i sthlm och köp många skor!!;P PUSS<3

2007-09-28 @ 23:41:12
Postat av: linn

mihi.. love them!

2007-10-15 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0