Visdom eller ngt

Jag är såå trött att jag till och med skulle kunna sova såhär;

image105
(Kajsa har gjort det bekvämt för sig i min soffa)

Jag är så fundersam att det kan vara bra att se livet och molnen från en vattenpöl ibland;
image106

Jag är så glad att jag har Kajsa, för då slipper jag köpa tidningar eller läsa böcker;
då hon skriver hela berättelser på min arm!
(observera historier då inget av det är sant)

image107


Jag är så glad jag har Kajsa..som visar mig att det faktiskt finns skönhet efter man har fyllt 20;
Iaf efter att man sköljt bort masken!
(och jag vet att jag fick en hiskiligt rosa färg...men vad gör man?)

Kajsa kommer så döda mig för det här!
image108image109

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0