Agent Barbie; med rätt att skratta - Bön från botten

Snälla goooode gud (eller vad som nu finns där ute)
Låt min påse befinna sig i tryggt förvar hos Jossan...
För om den inte gör det, så gör jag något drastiskt mot mig själv...

Jag har en stekspade...och jag är inte rädd för att använda den
Vill jag såga av mig ngt med hjälp av den...så kommer jag också klara det!

image62

ookej, 4 timmar senare....KAJSA hade påsh*lvetet!
Hahah*...så kan det gå..
Krisen avvärjd!


Helgen
Har tillbringat helgen i Sthlm med ett gäng sköningar
Kajsa
André
Anders
Jag o Kajsan fick bo hos Kajsas kompis Jossan

Vi var på travel-mässan på Fredagen...
det var väl meningen att vi skulle gå ut också på kvällen...
meeen vi käkade middag ganska sent och sen gick vi tillbaka till lägenheter och där blev alla värsta sega
(allra mest André som faktiskt somande...:P)

På lördagen shoppade jag o Kajsan heeela dagen...vi var på språng i typ 6-7 timmar..sen möttes vi upp alla 4 och käkade och sen for vi hem och gjorde oss i ordning för att åka till en läskig vandrarhems båt i slussen där boyzen bodde...sen gick vi uuuut!


 

Ååå ikväll käkade vi tacos hos André o fruktsallad som han så mästerligt hade hackat alldeles själv....

.............med en kniv!...oÔ



Ska väl krypa till kojjs nuu...Pusskrams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0