Agent Barbie; med rätt att skratta - Midnight filosofi..

Såg början av highlander 3...den var inte så bra!
Men iaf,,,han Kane....(boven)...red in i en by och satte eld på alla kåkar....och han skrattade så gott och såg så lycklig ut...det är kanske sånt man ska sysselsätta sig med, så blir man lycklig på köpet.....sånna där, vad ska man kalla dem.....enkla nöjen..:P

Fååå se nu...hade en massa intressant att skriva om tidigare idag..men nu ekade det ohjälpligt tyst här...:S

Hörde en sak som han Dexter i tv-serien med samma namn sa..."I really need to kill somebody"...
(Vet inte varför jag ville ta upp det här...men det fastnade lixom..:P)
Kanske pekar på vart jag är på väg någonstans...måste nog ta mig i kragen och tänka lyckligt istället..:D

Ngt som mamma sa iaf.."Hon bara sitter där och bestämmer"..sånna kommentarer får jag jämt när jag är hemma...jag som bara försöker visa att det jag säger faktiskt är det mest vettiga och borde följas..;)

Firade nyår med sweets..:)...Malin blir extremt sötig när hon har fått i sig liiite...:P
Träffade nya och gamla kändisar..det var väldigt naajs!..
Love yaa...


Over and out; Tova "Lill frösken" C.

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0