God forgive me...

Fick en hetsig kommentar om att jag borde skriva oftare...jag velar mellan två svar;

Förlåt, jag ska bättra mig och skriva så ofta jag kan

eller

Hallååå...jag har ett liv och hinner inte sitta vid datorn jämt....

Jag bestämmer mig så fort som möjligt för ett av dem..under tiden:

Sen sist har jag hunnit vara i Grekland, attendat Peace and Love i Borlänge och varit hos kusinerna i Avesta

I Grekland hade vi jätte härligt...för att visa hur kul vi hade ska jag lägga upp de bilder jag tog med min kamera och slösade bort de sista fotona på i Grekland...så här kul hade jag och Agnes (min syrra)

Agnes den vackra...
Shaker..

och Tova den underbara...
Shaker..
(OBS OBS OBS...när vi är normala är vi jätteheta...det ser inte ut så nu..men jag lovar o svär!!!:P)

Jag veeet, vi ser helt koko ut..men har ni testat att lösgöra käkarna, skaka på huvudet och sen ta kort...kan ju lova att ni kommer skratta iaf!!!....we did..:P

Sen på peace and love...det var heel roligt...roliga människor och bra band!
Rootvälta och Hoffmaestro var heelt otroliga!!


Imorgon ska jag jobba...mer update dåå...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0