Hit them hard..

Det är halt ute...var på g att ramla en gång..
hade gjort det så hade jag fan luggit kvar...så trött i morse!

Nu mina vänner ska jag berätta vad jag gjorde igår....
Jag köpte en bandyklubba...:S
Jag trodde att en bandyklubba var det sista jag skulle äga här i livet..
men se så fel man kan ha...
kände mig lite vrickad när jag vandrade ut från sportshopen med den i handen iaf....;9

Sen var jag o Kajsa med och spelade..
Jag tyckte iaf att det gick helt okej för att vara första gången på länge!
Det var roligt, så jag ångrar mig inte!

Jag gjorde det jag är bäst på, jag var i vägen!

och det känns idag måste jag säga:
blåmärken på benet, träningsvärk och ett märke i pannan där jag...erhm..nickade?..en bandyboll...
(Sen måste jag eventuellt börja köpa mindre bh:storlekar då jag brakade in i en kille rätt hårt...:9....)

;)

och för att inte min kvinnliga sida ska känna sig åsidosatt så kan jag ju avsluta med att säga att jag inte bröt en enda nagel!...

:P

Att leva är inte nog; solsken, frihet och liten blomma måste man ha. H.C. Andersen
Precis så!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Erika

hur mycket kostade den? :O :p

2008-03-04 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0