Med kondis som en död häst..

Begav mig ut för att springa idag med Hunden Boss och Min dåliga kondis Avot

Måste ju säga att en springtur med Boss mest består av viljornas kamp

Han som vill stanna vid varenda intressant träd som kommer i vår väg, vilket är en hel del eftersom hundar verkar se "Kissa på mig" skyltar på varenda stubbe och stam...och det i sin tur blir väldigt många träd eftersom vi faktiskt befinner oss i en skog, oturligt nog...

Och så har vi mig som kämpar för att ta oss framåt varenda gång han stannar, tänk er vilka benmuskler jag kommer få av detta dock...fast det blir som en bergodalbana lite....han tvärstannar - jag rycks tillbaka som en puttafjong - jag rycker tillbaka - han rycks med som en puttafjong - han tar i och springer allt han kan - jag rycks framåt som en puttafjong
...och så håller det på...

Jag hoppas att jag skärper mig nu när jag väl har börjat springa igen...jag looovar att jag tillslut kommer kunna springa längre sträckor utan att behöva stanna och flämta som en kissnödig hund med prostata problem!

Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0