Vilse..

Jag har säkert tagit upp det här ämnet i ett tidigare blogg inlägg...men inse:

ICA FLYGFYREN är enormt och läskigt.....

Jag och Kajsa var där igår och skulle handla...jag hade inte med mig mobilen..och helt plötsligt är hon borta....jaha...så springer man runt där bland hyllorna och känner sig allmänt ensam...

I rena hysterin kan man ju springa ner någon av de stackars pensionärerna som haltar sig genom gångarna...

Jag hittade henne tillslut...men var så säker nästa gång går jag till kundtjänst,....

"Vill Kajsa Lundgren vara så vänlig att komma till Kundtjänst, vi har en gråtande tjej här som vägrar komma ner från betjäningsdisken och skriker ditt namn hysteriskt! Kajsa Lundgren, vänligen uppsök kundtjänst...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0