Lymfdrenagemassage...

Det ni..det är grejer det...

Fick en sådan massage idag av Liliane på "Amazing Face" - Himla duktig!

Man försvinner lixom utanför sig själv när man ligger på britsen..man funderar på allt och inget samtidigt, man kan nästan krypa ur skinnet ibland bara för att det är så skönt...det enda molnet på spa-himlen när man ligger där är att mina fötter är så kalla...jag funderar varje gång jag är där om hon tror att jag dött när jag ligger där.

"Snart känner hon efter pulsen"...men ögonblicket har ännu inte dykt upp...
...så tills hon börjar fundera på livstecknen så har hon monterat fram en värmelampa...en sån man har till nyfödda kycklingar ungefär...den är varm..men utan funktion..för fötterna håller sig till sin vanliga temp runt kylskåpskallt...

Hon knådar och försöker få liv i dem...jag har lust att säga att det tjänar inget till..det enda som hjälper är en värmesäck från micron, med fötterna inlindade i en sån i en halvtimme så blir de faktiskt varma.....

Men i övrigt var det underbart!

Unna er!<3


Kommentarer
Postat av: Linn

mysigt!

2009-12-11 @ 00:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0