Saturday night fever..

..kinda not!

Måste ju säga att mina helg aktiviteter skiljer sig en aning ifrån när jag var på Campus...
..då var det folk, fest och liv tills öronen glödde..

...just nu så består mina helger av extravagant lugn, barnpassning(inte mina egna thankgodness) och kakor...


From time to time så saknar jag festandet mycket...tex just nu när mina pinglor i Halmstad har kul utan mig :)


Har en garderob full av partyklänningar...måste ju få användning av dem...längtar till jul, nyår och mellandagarnas fest-aktiviteter med flickorna!<3

Saknar Min, Kajsas och Mina andra partyflickors liv i Norrtan...

Saknar lite mer liv och rörelse :)

Har en saknar kväll helt enkelt!
(inte det att jag trivs här..men omväxling förnöjer..im still young^^)

<3


Kommentarer
Postat av: Linn

hoppas det går bra på kickoffen idag! puss

2009-12-14 @ 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0