The Future...

Visst kan det vara spännande att framtiden ligger på en massa överaskningar och man vet inte förrän man kommer dit vad som ska hända...framtiden är jäättte kul...ha..ha

..men ibland önskar jag bara att man kunde få en jävla förhandstitt på vad som komma skall..det är ju faktiskt mitt liv!


Så snääälla framtidens spöke, allt jag ber är om är en liten titt så jag vet om mitt liv blir kattastrofalt...för då kan man ju ändra på en del saker redan nu...



Ibland älskar jag min framtid, för det finns så mycket som skulle kunna finnas i den...idag tror jag att jag hatar den lite.

Hatar att inte veta hur min sommar ska bli tillexempel...
"hata är ett starkt ord"...
yeahyeah wwhatever..jag är en stark, självständig kvinna och jag kan hata hur mycket jag vill!

Så kvällens hatobjekt...- framtiden...
Imorgon hatar jag förmodligen något annat(tex mitt hår)...framtiden är ett lustigt mähä!

Kommentarer
Postat av: Linn

Pumpan då... <3 Det löser sig!

2009-12-10 @ 12:06:15
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0