Flärd på Gärd..

Har haft en dålig jobbhelg!

Har varit riktigt trött och irriterad och inte kunnat accepterat allt gnäll riktigt (jobbar i äldreomsorgen just nu)..i vanliga fall så är jag rätt duktig på att trolla bort gnäll och skämta med dem så de glömmer tidigare dispyter...men denna helg var en riktig "vad sa farbror? jag hör inte för farbror har en köttbulle i halsen..."

...inte bokstavligen alltså...då finns det ju en risk att jag kanske inte får jobba kvar...

jaja..nya tag imorgon!!



Indienreunion var mycket bra och trevlig! Saknat hela gänget..:)
..ska lägga upp lite bilder laaater on...när jag hittar kamera kabeln..

Nu ska jag kika på en av mina absoluta favorit filmer...."Kjejsarens nya stil"!!!!

Kommentarer
Postat av: //Gren

never seen...är den bra?

2009-07-14 @ 20:15:20
Postat av: Lisa

såååååååååååååååå bra film, i lööööv

2009-07-15 @ 19:57:25
Postat av: Linn

tur du är ledig den här helgen och får umgås med moi, så det blir bra igen ;) :P

2009-07-17 @ 15:31:53
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0