Can I order a "Jacob Black", pls...

Glöm vad jag sa om att jag säkert skulle falla tillbaka på vampyrsidan
 ,och vilja ha en Edward med mig hem....
...han är såååå lame...


Jacob...
han ska jag därimot ta med mig hem..bädda ner i min säng och se till att han aldrig går upp ur den...förutom när han ska gå runt och se snygg ut såklart ^^

Hej sexpack...!
Jag kan ju säga att min första tanke var allt annat än barntillåten...


så nu är jag helt på Jacobs sida...både bokkaraktären och filmkaraktären...

Han är stor, stark, snygg, varm nog att värma en den bistraste vintern och människans bästa vän upp-på allt det andra....
Att film-bella överhuvudtaget inte kysser honom är helt obegripligt!! 


(och Kristin Stewart kan gå och slicka på en lyktstolpe...
"hej nollställd hela filmen igenom"..
....jag sörjer...anställ mig istället)



Nu ska jag drömma härligt...^^
<3


Kommentarer
Postat av: frida

men eller hurrrrrrrrrrrr lätt att jag skulle vara hundra ggr bättre än henne!!!!!!!!

2009-11-24 @ 16:59:17
Postat av: agnes

hmpf, edward är såå myckey snyggare i mitt huvud..i boken..

jacob vann, och ja! jag:"jaa.. hon är ju hyfsat bra på att se nollställd ut iallafall.."

2009-11-24 @ 20:00:46
Postat av: Kajsa

Förlåt gumman, men han är fuuul!

2009-12-18 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0