Edward Cullen vs. Jacob Black

Twilight in our hearts...

    

Well...
Vad slår högst, vampyr eller varg...?

Det är konstigt att fiktiva personer kan gräva sig under huden på så många


Jag tycker det skulle va ganska svårt att välja mellan dessa två (stackars Bella)
Båda två med härliga egenskaper och jaa..ganska egna egenskaper..

Jag utgår endast från det jag läst i böckerna, filmen är okej MEN kan slänga sig i väggen eftersom den utelämnar så mycket som jag tycker är viktigt för berättelsen och det är så mkt som känns fel....
(tex att Kristen Stewart suger som Bella...)

soo, here it comes...

Edwards kroppstemperatur är ngt under det vanliga
Jacobs kroppstemperatur är ngt högre än det vanliga

Edwards hud är likblek
Jacobs hud är varmt chokladbrun

Edwards närvaro betyder ständig fara
Jacobs närvaro innebär trygghet

Edwards kropp är en stenskulptur
Jacobs kropp är mänsklig

Edward kommer aldrig förändras
Jacob kommer from time to time vara människans (din) bästa vän

  Edward ger dig läskiga barn
Jacob ger dig vackra barn
(ett rent antagande ^^)

Edward Bits
Jacob biter bara såna som vill bitas

Edward gillas inte av Pappor
Jacob får pappors medgivande

Well....

Edward är död
Jacob är inte död

***

Hur mycket jag än gillar vampyrer så vinner Jacob Black min röst den här gången..

Dessutom...skulle jag krypa ner och sova med Edward skulle jag frysa ihjäl...

Mina fötter är som isklumpar utan hjälp från en iskall stenskulpterad "human-thing"...
(jag börjar tro på allvar att de har dött ifrån mig)



såå...Jacob..kom och värm upp mig anytime ^^

<3

(girlish..jaag veeet)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=bKfdD2UP0zw&annotation_id=annotation_496877&feature=iv

2009-10-19 @ 16:05:04
Postat av: Malin

Gud vad jag gillar dina resonemang, söta du!

PS, du kan väl skicka hit isklumpen om du inte vill haffa honom själv? ;) här är ändå så jäkla kallt :P

2009-10-19 @ 16:34:48
Postat av: Linn

lite att göra eller?! ;)

2009-10-19 @ 18:30:15
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: agnes

inte nådigt inte!

2009-10-19 @ 21:36:19
Postat av: frida

haha elelr hur skicka hit han till mig om han inet duger:P men du...orättvist å göra som du gjorde..dumt också å ja...du vet..;P men jag tycker om dig ändå!<3

2009-10-19 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0