Fun is the word I use..

Fick reda på idag av Kära mor att min fikanisse från gymnasiet brukar läsa min blogg

roligt :D

Därför Hälsar jag så mycket till Johnny nu!


(och de små barnen har absolut inget sammanhang med texten..de bara bor där)


Har ingen bild på Fikanissen nr1 därför blev det en fisk istället eftersom han är en storfiskare...


Jag själv får aldrig någon fisk..
(Kan bero på att tålamodet tryter efter ungefär 5-10 min)


Troligen så har alla storfiskare ngt som inte andra har...
..de sitter där i båten med sin magiska fiskpinne och får allt med fenor att hoppa upp i båten..

orättvist!

^^


Kommentarer
Postat av: Fikanisse-Johnny

Johnny, alltså jag då, hälsar tillbaka :)

Joru damen, jag har nog koll på er "Titans" :)

Ni är grymt saknade på BG! :)



Ang fiskare: Jag skulle tro att alla "storfiskare" snarare saknar nått- Vett!

Vett att fatta att det är dags att fara hem till kärr... ehum...lilla sarons ros å kronjuvel, hahaha :)

Men å andra sidan är ju fiske livskvalitè liksom:)



Ha de bra damen å hälsa de andra ladies:arna, inklusive Gren, HAHA!



Johnny-the one and only

2009-10-26 @ 21:09:39
URL: http://johnnysfiskeblogg.blogspot.com
Postat av: //Gren

Hehehe...

2009-10-31 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0