Verklighetsflykt är en dröm om blommor...

Eftermiddagen förde med sig ett stråk av vanmakt och desperation...

Behöver verklighetsflykt för att överleva just nu känns det som.
Har läst ut de två första "Eragon" böckerna och väntar på att (jävla) biblioteket ska ge mig den tredje..
......myror i hela kroppen och vet inte hur jag ska få dem att försvinna...


Kan det inte bara komma en DRAKE nersvepandes från skyn och kidnappa mig.
Den flyger mig till ett främmande land där alverna lever sida vid sida med dvärgarna.
Där varulvarna springer i skogen och där vampyrerna är lika heta som i filmvärlden.
Jag blir bortgift och biten av en vampyr.
Eller kanske förvandlas jag till en Alv som springer med vinden
Jag lever lycklig i alla mina (oändliga) dagar.
Där ingen dag är den andra lik och färgerna luktar som honung och fåglarna sjunger Mozart.

Helst nyss....



Kommentarer
Postat av: agnes

du. jag är helt på, om dumbledore får komma!

2009-10-22 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0