Bloodsuckers...

Blev en quick stadsresa igår...

Väl där bestämde jag mig för att helt frivilligt lägga mig på en brits och låta dem tömma mig på blod...

...eller ja, rättare sagt 5 provrör.


Grejen var att på min högra arm hittade hon ingen blod-flod att sticka i..så hon körde ner nålen och vispade runt som om hon hoppades på att få fram grädde...när lyckan inte log mot oss så bytte hon arm och vips kände jag mig lite blodfattigare, och lite fundersam över att min högra arm inte har något blodflöde och är därmed död?

Intressant att se hur snabbt man kan fylla ett rör sådär..kanske bäst att man ser till flödet när man väl ska börja ge blod...skulle tro att folk har dött pga att sköterskorna glömt bort att det ligger en stackare som bara blir torrare och torrare på en brits längre ner...

**

Vaknade 5.15 (omg,omg,omg) imorse för att jag skulle iväg och jobba..tittar mig i spegeln  och vad får jag se...JO glömde tvätta bort sminket i duschen dagen innan och ser därför ut som en skunk, blött hår och sängläge=risigt...OCH har nålstick i vardera arm..."hello Heroinista"..en arbetsdag som börjar bra ^^

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0