Fartens dårar...

Har tänkt på det att när man kör 80 med en "övningskör" skylt så ligger det 10 bilar bakom och nästan ska trycka sig förbi och sliter i däcken för att kunna köra om så fort som möjligt..

..men när man kör 80 och inte har någon skylt så håller dom sig på sin plats och är som ett gäng filbunkar allesammans..

Crazyness...



Åkte skoter med min bror igår och han gasar verkligen för kungochfosterland..har träningsvärk i knäna idag för man är tvungen att hålla i sig sådant...

Idag körde jag (när vi följde mamma ut med hundarna) och brorsan satt bakom och jag tror minsann han var lite rädd ändå ^^...*success*

Han är en sån som TROR att han har kontroll när han sitter på skojtern..jag däremot lutar mer åt okontrollerbar kontroll...vad är värst? ^^



<3


Kommentarer
Postat av: agnesssss

wih! fiiiiiiiiiiiiiiiiin headeeer, (((:

WHO'S THE PHOTOGRAPHER!? uhuh! :D

2010-01-10 @ 20:10:28
Postat av: Linn

mys! <3

fin ny header!

puss

2010-01-10 @ 20:26:20
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0