Oh happy days..

Har vart på ofantligt gott humör de senaste 2 dagarna...det började helt plötsligt i bilen PÅVÄG till jobbet (hör o häpna), med solen i ögat och "one night in bangkok, and the devli walking next too you" i öronen(lite otippad låt kanske)...så fick jag en gladknäpp...och är still going.

Jag kör med sångterapi i bilen tillofrån jobbet där jag sjunger mig hes, i väntan på att få dansa glädjen ännu mer in i kroppen på Fredag med soool på dansgolvet på skalet! WOHOOPA






Längtar till Helgen jag ska till Fröken Kroné i Ö-vik

Längtar till vårforum 2010 -
då jävlar!


<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Mission mission!! ;)



Önskar jag också va med där i övik, buhu :'(

2010-03-04 @ 20:13:06
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0