Konfys

Att hitta i Hanor ar ingen enkel femma, vi har hittat flera platser vi sagt att vi ska till igen...meeeeen 5 meter senare sa are klippt...Man har nog med att inte bli overkord mitt i all forvirring att hitta..

Imorgon ska vi till ett place som heter Perfume Pagoda, massa utsikt och ett tempel o grejer,
 en guidad utflykt helt enkelt.
Sen i overmorgon sa ska vi till Halong Bay and Catba Island..far se hur lange vi stannar dar.

 Ska forsoka skaffa mig ett vietnam sim kort sa att jag kan ringa,
 halebop verkar inte vilja vara med pa de vietnamesista noterna :P


Pho:n (nudelsoppa) jag at idag har borjat sluta verka och jag ar hungrig igen..
..kanske dags att bege sig ut pa gatan igen pa jakt efter lite "street food", alltsa sma stand som finns pa gatan och typ stolar i size 3 aring och inga bord....Jennifer avskyr, me like, inte dyrt heller ;)

Puss. Yours T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0