Nha Trang.

Efter 12 timmars buss resa i en san sov buss sa var vi framme i Nha Trang strax efter 6.

Vi kom till hostelet efter lite kart hjalp fran andra backpackers, och utan nagon som helst hjalp fran de pastridiga taxi/moppe forarna som hoppar pa en som ornar efter att man stigit av bussen.
Moped for you yes? NO FORIHELVETE!

Vi sov ngra timmar efter en snabb frukost och sen en svang till beachen. Valdigt varmt mot Hoi An maste jag saga!
Lag en timme kanske innan vi gav upp och kikade runt lite och travade tillbaka till hostelet for att lasa och duscha. Letade oss till en restaurang som verkade lura pengar av min goda van jennifer och sen tog vi en ol pa ett stalle dar en vietnameisk (ful och slebbig) kille tog mig pa rumpan. Jag blir sa chockad eller ngt sa jag far ingen omedelbar reaktion men jag maste fan lara mig att svinga knytnaven snabbt som attan, som jennifer skulle gora..hon ar tuff brud i lyxforpackning hon!!!!

Nu ska jag nog ga och lasa en bok jag tog i Hoi An..den borjar bra :)


Yours T.

Kommentarer
Postat av: agnes

vi kan ha lite fightträning när du kommer hem, på elias förstås. ;)

2011-02-15 @ 14:26:49
Postat av: //Gren

vet inte om du behöver träna på själva svingen, den vet jag att du har...

Ist ska du utstråla attityden som säger "taffsa på mig så vrider du dig i plågor med händerna över en tom ögonhåla".

Se lite våldsam ut liksom, fungerar utmärkt för mig, aldrig någon som taffsar...

Ha det bäst

2011-02-18 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0