Day two - Skolstart - "Kick some ass"

Jag somnade igår kväll efter lite him och hum...vaknade sen kl 6.45 och tänkte att nu jäklar måste väl klockan ändå vara halv 10 snart...tji på mig!...somnade om iaf...

Drömt ett x-antal småskrämmande drömmar inatt...vissa värre än andra...för det första var jag och några som skulle skydda mig inne i våran rastgård för hundarna..där fanns diverse vilddjur, som leoparder, och alla var de ute efter mig...och det var nära några gånger...:S...

Sen drömde jag att John (en i min lillasyster Agnes gamla klass)och jag försökte ta kål på varandra med olika metoder..vad jag vet har jag inget otalt med honom, dessutom är han liten..så jag skulle vinna!..så det var lite lustigt.

Den sista drömmen jag hade var att ett stort gäng var ute i fjällen och åkte skidor och skulle övernatta i olika stugor där uppe, problemet var att något följde efter oss och åt upp folk allt eftersom tiden gick...innan jag vaknade fick jag se monstret, det var en havrekaka med choklad gjord av gummi som käkade upp folk....udda...(den pratade också)

Men nu har jag käkat frukost iaf..har suttit och tittat ut genom mitt fönster..det har regnat sen har det sprungit in massa folk i restaurangen mittemot..såg ut som om det skulle vara ett konvent för hungriga/skitiga byggare nu på morgonen....
Ska väl dra en borste genom håret, börjar inte förräns 12.30..hoppas jag går till rätt lokal nu också..;)..

Skriver mer sen när första dagen har gått!
Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0