Rainy weather...typ

Jo..gårdagen gick väl bra..ganska omtumlande med all information som man ska få osv...ganska tröttsamt!
har även börjat snacka lite med folk omkring mig!...

Har nu gått dag tre och jag är osäker på hur jag känner mig!
Samtidigt som det är ganska spännande så har jag börjat fundera på hur jag ska klara studierna..men sen så är jag så osäker på var jag har alla andra i klassen och hur det egentligen ligger till mellan mig och de människor som jag pratar med...de är ju väldigt trevliga...men jag vet inte...
Det ska som bildas gäng och jag är så osäker på vart jag ska hamna...tääänk om jag blir det utstötta typ..det skulle jag aldrig klara..:S
Det är så hemskt innan man har fått sin "roll" i gruppen...så starkt psyke har jag trots allt inte...

Mammmmmaaaa jag saknar dej...:)

Nu är den äntligen här...hemlängtan..orka!...men men

Det kanske blir bättre om några dagar....

Har ätit lunch på restaurangen här mittemot också idag...de hade rätt bra mat, man får 10 matkuponger för 400 pix...det är 40:- för varje lunch, duger mamma???...

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0