Agent Barbie; med rätt att skratta - graveyard

I går Lördag var jag och Sofie på kyrkogården och tände ljus i minneslunden, det var jätte mysigt då det lyste från ljus över precis hela kyrkogården.
MInneslunden var också jättefin eftersom det stod väl typ 100 ljus tillsammans på en plattform!

Lustigt med det här med kyrkogårdar..vissa tycker att det är hur läskigt som helst medans vissa (som jag) tycker att det är mysigt/fridfullt att vara där...

Senare på kvällen tittade jag, Sofie och Kajsa på film hos Robban...vi såg "Next" med cage och "hollow man 2"..eller jag såg halva hollow man...jag vet hur det blir annars...svårt att sova och dessutom var jag så trött..;)

image41

Kommentarer
Postat av: Erika

Hur var halloween festen då? Några bilder kanske? :P puss!

2007-11-04 @ 14:06:33
Postat av: Ullis

jag älskar också kyrkogårdar =) speciellt när det är mörkt. typ mysigaste ever, TILLSAMMANS med någon dock =P

2007-11-12 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0