Det slog mig..som en knytnäve i magen..

Att jag måste verkligen köpa fler par skor...jag måste HAA..mohahah*...oÔ..

okej, så illa var det inte,,,men jag vill ha fler..måste skoshoppa i Sthlm snart..:D..känner att jag har inte ett par för alla tillfällen..;)...ska börja gå in mina stövlar lite mera nu...ska ha dem i skolan...mohaha, jag och mina stilettos!

Sen har jag tvättat idag och på väg uppför trappen så kom jag på att jag fan bor ensam numera på det här stället..:S...så jag undrade hur 17 det kunde komma sig..jag var ju liten alldeles nyss...och nu är jag giftasvuxen, ensamstående och bekymrar mig över att jag måste handla mat!...tragiskt så det slår stickor om det...

Jag vill hem!

Pratade med lilla pappsen idag också..det är så gulligt att de faktiskt kommer ihåg att de har en dotter..;):..Min kusin Julia sa att när hon flyttade till Ösd (10 mil från henne) och hem till ngra släktningar så ringde hennes mamma henne 2 ggr dagligen i en lång period....jag får knappt ett samtal på flera dagar..:P..
Ta det lugnt nu el familio..jag skojar bara...jag klarar mig...;)

Igår så var vi hem till en kompis som flyllde år och partade lite..hon hade en huuur mysig lägenhet som helst!...Sen gick vi vidare till gamla trädgården och var där ett tag innan vi åkte vidare till Mobergs...som tur va hade jag inställt mig på att inte komma in (eftersom det var åldergräns 20)..och se där...jag kom inte in heller...

Fast jag kan ju säga att det var nog bara tur att jag fick gå hem och dricka thé å äta en macka istället...dessutom så mådde jag hundra ggr bättre än de andra idag kan jag tänka..haha*


Ibland tycker jag att min liv är så himla trist...varför kan man inte ha det som i de där spännande tv-serierna?..Dark Angel osv...vimlar av snyggon och man är i centrum jämt...me likey...
Dessa funderingar kommer ur att jag nyss sett boxen Dark Angel....VÄLDIGT bra...och väldigt snygg pojke...vill ha!

image19

hehe*..
jaa....snacka om att hamna utanför ämnet!
Men iaf..ska plugga lite inför provet nu...kanske behövs..vad vet jag!

Pusskram Natti
Älskar er Flicks and la familia

Kommentarer
Postat av: Linn & Malin

drägglar....;P

2007-09-17 @ 12:55:08
Postat av: Fridelii

åååh jag är frivillig att följa på din skoshoppingrunda!!!;)hihihi

2007-09-17 @ 15:14:05
Postat av: faster Susanne

Hej Tova.Hoppas du har det bra i din fina lägenhet.Ang.tele och Julia....En morgon glömde jag ringa...Mammaaa,du ringde inte i morse!!!Nu har jag två att ringa till!!Måste nog skaffa halebop.Vi hörs!

2007-09-24 @ 22:09:51
URL: http://www.agentbarbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0