Succé..igen

Idag lyckades de igen...
NIHAB min hyresvärdförening lyckas på något sätt ALLTID väcka mig....jag behöver ingen väckarklocka eftersom byggarbetarna, vvskillarna och alla andra från det där stället hinner väcka mig 5 minuter innan klockan ringer!

Jag tror inte att de har sett mig när jag ser normal ut, utan endast där jag har kastat mig ur sängen och öppnat dörren..och där står jag, som ett svältfött hej-kom-och.hjälp-mig i lila morgonrock och morgonfrisyren i sitt bästa skick....

Snart kommer det börja gå rykten om hon den där häxan i hus 9 lixom...ser fram emot det...det var ju bara en tidsfråga innan min undercover skulle ryka ändå..;)...

Nu ska jag fortsätta med min frukost...peace out!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Jag kan just se dina långa smala fötter med tår sticka fram under den lila rocken....vilken rysare för de stackars arbetarna....

2007-09-17 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0