and you are?

Vi var ut igår!

Senare på natten var jag tvungen att gå hem och byta skor för de jag hade tog död på fossingarna...så jag kilar iväg hemåt och upptäcker att det är någon som har följt efter mig...jag öppnar min dörr och går in och börjar byta skor och han går in och sätter sig i min soffa,,,

ehe?

Jag säger.."ehhhm...hej?....jag ska byta skor och sen gå igen,,.,okej?!, nu gick vi..hja...UT...!..."

Så börjar han snacka massa fyllegoja om att jag är så snygg och försöker hångla upp mig på väg till mobergs igen..

Charmigt...jag typ.."nehej du gubbelilla...superfylla är inte jätteatraktivt, kom igen när du är redig så kanske du har en chans.."...

Så gick jag ifrån den stackars jävleln..han gick säkert vilse mellan 9:an och Mobergs och vittnen kommer peka ut mig som skyldig när de hittar honom uttorkad, svulten, bakis och död bakom lyktstolpen!  (For Your Iinformation: det är ca 60 m dörr till dörr)

Puss


Kommentarer
Postat av: Lintan

men.. VEM var det då? :P

2008-12-06 @ 19:29:31
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: Sandy

Haaaaaaaaaaahahahhahaha! Sånt här händer fan bara här, the place to be, norrtälje, 9:an - Mobergs.. hahha ;D

2008-12-07 @ 01:09:20
URL: http://saandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0