Busringningar till bagdad?

Sitter ju som sagt på Apollo och pratar med folk som ringer in med frågor, funderingar och bokningar...

Så får jag ett tillsynes normalt samtal:
"Hej jag jag är en pappa och har två barn..så jag tänkte fråga efter något barnvänligt och fint...har hört att bagdad är väldigt bra, säljer ni resor dit...?.."...

ehm? w00t?
Efter en sekund så rinner det ner att det måste ju va en busringning....

"eller...Kabul kanske ni har något till?".....

Så jag svarar: "Nej, det har vi inte...vi har en del fina resor till Irak, men kanske till Kuwait? eller kanske en mer krigshärjad plats skulle vara spännande?"..

"Hmm....min son gillar vapen...så det kanske inte är så bra....vi får nog fundera på det här lite..."

Jag : "Kör hårt...!..."

*Fnitter i bakgrunden*...


*Klick*


Hur tråkigt har man inte om man väljer att ringa apollo och sitta i köhelvete för att fråga efter en resa till bagdad??
....väx upp!


A great day at work...

Kommentarer
Postat av: //Gren

tja....jag skulle ju tycka det vore ganska roligt...skall testas nästa gång jag kommer hem,....

2008-12-04 @ 00:34:49
Postat av: Lintan

var säkert gren!! :P

2008-12-04 @ 15:14:54
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0