Min väska...

Vad har jag i min väska idag egentligen...

1. Tuggummi
2. Kalender med alla viktiga möten (hah!)
3. Glasögon så jag ser datan
4. En vattenflaska
5. En banan
6. Ett nöd-kit med ipren osv
7. Mobil
8. Mp3 med hörlurar
9. Massa använda batterier
10. Vantar
11. Bok "i lagens namn" av Terry Pratchett
12. Penna
13. Busstabell
14. Överfallsalarm
15. En avokado (?)
16. Ett kuvert fullt med kondomer som hon på ungdomsmottagningen langade åt mig när jag var på väg ut genom dörren när jag var där och snackade lite..(hoppas jag inte tappar ut väskan..kan ju se lite corny ut när innehållet sprider sig över golvet och ryktena börjar gå...)

Det var dagens väska det...intresting..

Puss


Kommentarer
Postat av: Lintan

använda batterier? det var ju mest konstigt.. ;)

2008-12-11 @ 13:27:09
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0