Efter 24?...Dags för "vuxenfilm"....oÔ

Jag borstar mina tänder och eftersom det är så dötråkigt så sätter jag igång tv:n och börjar zappa för att hitta ett tandborstningsprogram...

Kommer fram till något som jag stannar upp vid...en kvinna går in i en videobutik...strosar runt i typ 1 min och sedan frågar mannen i kassan: "kan jag hjälpa till med något."...jaaa säger hon...så går han dit och sliter kläderna av henne.....den andra manliga kassören stegar också fram med frasen "såklart vi kan hjälpa henne.".och hjälper till han också på ett hörn...och rätt som det är så sitter de och leker hornblower alla tre som en entusiastisk doakör....

Den tredje mannen i affären, en kund kommer fram och tittar medans han hejjar på på sitt eget lilla vis...men jag menar...SERIÖST? Dessutom sög skådespelarna (hahahaha) tre repliker var och ingen lät trovärdig...fast det är väl kanske inte på de referenserna de fick jobbet....men vaaad vet jag....

Då jag höll på att sätta tandborsten i vrångstrupen och ta kål på mig själv genom att såga tv-dosan genom min halspulsåder så bytte jag istället kanal...

VISST klockan var fem minuter över tolv...men är det lagligt att visa sådant som kan ge en men för livet så tidigt?

Dessutom....NÄVER att det skulle kunna gå till sådär (om jag blir överbevisad tänker jag har parkett-plats och en påse popcorn med mig...så jag hoppas till gudarna att jag har rätt)....NÄVER att någon kan tända på den där skiten?
och JAAA...undrar hur mycket sjukdomar de bär på om de ska göra sådär på varenda affär med manliga biträden....
..................................OCH NÄVER att jag tittar på tv efter 12 igen



Skaffa ett liv ffs....eller möjligen en bättre story!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0