Santa is in the house..

Måste ju säga att årets tomte var den snyggaste äääver....:P



Fick årets tomte-uppdrag av vår granne...

Så tro mig, jag fick minsann öva på min basröst hela dagen innan...
för ngn sådan har jag nog inte naturligt kan ni tro...
min basröst är mer i Piff och puffs anda, och det är väl bas i det minsta laget kan jag tänka.

Men jag tror nog att jag fick till det, eftersom de inte kände igen min röst ngt särskilt...

Im the master of bas....

Har hittat mitt framtida yrke..tomteland, here i come!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexander M J

Ho ho! Bästa tomten i år?

2008-12-25 @ 19:03:58
URL: http://www.crafty.se
Postat av: Anders

Hahahaha såååja!

2008-12-26 @ 01:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0