Segerdans och manlighet

Ibland på mornarna så tar jag bussen från campus till kyrkogården och kan sedan gå därifrån till stockholmsbussen, så jag slipper gå så mycket..orkar inte helt enkelt att röra mig så tidigt ibland..:P...

Men nu har jag varit duktig och promenixat varje morgon istället..och för att göra det hela mer spännande så tävlar jag med bussen...
De ggr jag kommer före bussen till där jag brukar kliva av i vanliga fall (som jag gjorde i morse) så tar tävlingsinstinkten över och mitt segersinne vill göra frivolter....

Kanske inte är så snyggt att ställa sig och göra segerdans på gatan..men det är banne mig nära...inom mig så pekar jag i alla fall finger till bussen och klappar mig själv på huvudet!..(..allt för att göra min morgon mer spännande..)



Sen när jag skulle kliva av på albano så frågar busschaffören: "ska du av här?"
ehhm...nä?..det är därför jag tryckt på stopknappen och står och väntar vid dörren...gjorde det bara på kul?!....moron...



Sen är jag grymt fascinerad av vissa "brats" eller vad de kallas...jag skulle tro att jag har mer manlighet i mitt högra lillfinger än vad de har i hela sin uppenbarelse....illa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0