Yes en Älg..

Har ni sett på baksidan av en Yes flaska så är det små bilder med kryss över...alltså, vad man inte får göra!
Så finns det ett kryss över ett öga....

Snacka om att ge ideér, för det hade väl jag aldrig tänkt på annars....att droppa yes i ögat...
- tror ni inte jag blev sugen att pröva??..bara på kul lixom....tur man har impulskontroll...eller ja..någorlunda i alla fall...fast jag har inte provat.....än...:P
 


Gick bakom en kvinna med klackar igår..
det såg ut som hon aldrig använt klackar förut...
.....tänk er en älg...med kjol..som går upprätt...och på styltor....
då kanske ni börjar närma er bilden....kanske!!
Fnittrade jag odiskret?...japp...guilty!

Puss


Kommentarer
Postat av: Lintan

play nice! hon kanske var klacknybörjare!! :P

2008-12-04 @ 15:15:54
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0