Agent Barbie; med rätt att skratta - Junky?

Åkte in till praktiken all by my self i morse..
Kajsa hade en sån där Jag-Vägrar-Röra-Mig-Ur-Fläcken-Morgon...+ att hon kände sig lite sjuuuk!
Försökte leka mamma ett tag och peppa...men jag lyckades nog inget vidare med den saken eftersom hon fortfarande ligger kvar..;)...

Då har jag alltså fått det bekräftat..jag har ingen framtid inom yrket "morsa"....*TJOHOO*


Jag gick till bussen och det var så himla fint väder
Blå himmel, kallt i luften och soligt
Plötsligt händer det:
Jag såg den allra första blåmesen jag har sett i Vinter...
Jag blev underligt glad faktiskt..:)

Det var sol och fint hela resan!
Det var frost på alla träd och det var så mysigt..tills vi kom till Mörby...
- För då blev de dimma -

Så jag kom fram till den slutsatsen att vid Mörby börjar eländet....


 *Hittade till Spanska turistbyrån idag helt ensam...grymt impad*


Stockholms bussarna är väldigt lustiga...ingen vågar sitta brevid mig fast det är fullsatt i bussh*lvetet
Har kommit fram till några anledningar:
Antingen är jag så snygg att de inte vågar sitta brevid mig (yeah right)
Eller
Så är mitt osminkade ansikte alldeles för mycket att ta in för en stylad stockhomare
Eller
Så råkar jag sätta mig på de platser där alla infödda vet att bara junkysar sitter och därför passar sig för de sätena
Eller
Så ser jag ut som en junky
Eller
Så ser jag helt enkelt folkhatande ut...

Interesting huh?!..:P

Men W.E

Nu ska jag sitta och förbereda mig mentalt på att alla hjärtans j*vla dag är i antågande...
*Auummm*


Kommentarer
Postat av: Erika

jag tror på första alternativet! =)

2008-02-12 @ 20:34:28
Postat av: Fiiiiida

hahaha jag med, helt klart! ;D och jag håller med om skit dagen på torsdag, det får bara dom som är ensama att tycka att dom är ännu mera ensamma å världelösa än vad dom redan tycker!!! PUSSS

2008-02-12 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0