Agent Barbie; med rätt att skratta - Kind of tired

Är så trött!
Det har verkligen varit en tung dag på kontoret...det har svidit i ögonen precis hela dagen..
Var tvungen att gå in på toaletten och låsa in mig i 5 minuter och bara sitta och blunda
hehe, iiiilla...

Det är ngt feeel på mig...när jag är hemma vill jag vara borta och när jag är borta vill jag vara hemma...
vilken ond cirkel..:S

Och Per är en Pärla, han fixade mat åt oss igår...asgott!

Skulle sälja korv idag med Kajsan...men de hade inte fixat med ngt..så det blev inget....skönt o få sova!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: //Gren

hmm knivigt problem du, Men om du testar vara borta när du skule vara hemma, och är hemma när du egentligen skulle vara borta så kanske det ordnar sig...

2008-02-02 @ 18:23:27
Postat av: Emma

Vad ar det du gor pa praktiken som stressar dig? Ta bara ett djupt andetag sa ska du se att det gar bra - det ar mycket att vanja sig vid iborjan.

Det dar med langtan hem och/eller till skolan, det kanner jag igen - det ar en del av det 'vuxna' livet (jag sager till nar jag nar det fullvuxna stadiet...). Det viktiga ar att veta att du alltid kan komma/aka hem om du vill, da slappnar man av lite mer och sa kanns det battre, man orkar sta ut lite langre... (om du forstar vad jag menar)

Ta hand om dig.

2008-02-03 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0