Landsplåga

Jag kan ju iaf konstatera att alla barn mellan 0-15 år är en liten landsplåga...
Spelar ingen roll vart de kommer ifrån, hur de ser ut eller vilken hudfärg de har, de är lika jobbiga allehopa!..
(Visst kan de väl finnas vissa undantag..men i övrigt så...)
..:P


Praktiken...Jag önskar nästan att jag vore korkad!
 (inga kommentarer, jag vet att alla bestick inte ligger i min låda jämt o ständigt!, utan jag menar riktigt korkad!)
För när jag får uppgifter så gör jag dem snabbt som vinden..och sen sitter jag där och har inget att göra jätte länge innan jag får ngt nytt...om jag däremot varit korkad..så hade allt tagit lång tid och jag hade varit sysselsatt det mesta av tiden....oslagbart filosoferande....

*****


Vad är det som gör att vissa människor dras till vissa andra personer?
*Är det kärlek vid första ögonkastet?
*Mår man helt enkelt bra av att umgås med just den här personen?
*Är det feromoner o hormoner som bägge känner av och dras till?
*Är det en kemisk reaktion där hjärnan registerar och bestämmer sig för "ja okej då"?
*eller är det bara så att tjejen skrattar åt killens skämt, hans ego blåser upp och han tänker, "ja för fan"...och drar på charmen lite extra och helt plötsligt så är det kirrat?

Sen tycker jag det är lustigt hur man dras till samma sorts personer hela tiden...det är som om folk kör in på ett spår och sen inte kommer därifrån..eller är det ngt inprogrammerat sen födseln kanske?!..
"Välkommen till världen, du ska tycka om blondiner med längd 1.63, som skrattar åt fel saker och midjemått yada yada osv".............hehe..
Ja..det finns en plan för oss alla... -  Jag får klura på det där ett tag till...


Agent Barbie, over and out - Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0