Like a drug...

Tja..det måste jag faktiskt säga...att böcker är som en drog!
Har precis läst ut den sista Harry Potter (dödsrelikerna) och jag känner mig så tom lixom..
Vad ska man nu vänta på?..:)...

Många tycker nog det låter oerhört korkat, men böcker är ju faktiskt en slags följeslagare, en vän..
och när en serie eller en bok som man tycker om helt plötsligt tar slut..då blir man ju ensam helt plötsligt..:)
Visst kan man läsa om dem...men samma sak blir det inte!

Så...det känns faktiskt som att stå vid en grav och lägga en blomma...
Hemskt hur fast man kan bli!

Kan ju inte vänta mig att alla förstår...men jag vet att det finns några som förstår precis!

Over and out from Agent Barbie..

image70
ps. jag lovar! Jag HAR riktiga vänner oxå....;)...ds

Kommentarer
Postat av: guess who

I get your point, will only say one thing, After over ten books JORDAN IS DEAD. Snyft*

2008-02-23 @ 11:19:54
Postat av: friiiiiiida

tro mig, jag förstår dig precis på allt!!!!!! ;P

2008-02-23 @ 17:06:53
Postat av: Aggi

jag fattar..
fifan, hon borde skriva en till i hemlighet *
:D

2008-02-23 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0