Agent Barbie; med rätt att skratta - Monotoniskt värre

Hahaha*..såå rätt så gren...jag blev inte toastmaster för min vackra röst....utan för att jag suger på matlagning...
f*n vilket nederlag..:D

Ska börja plugga snart också...har bara inte kommit så långt än...

Satt och läste i en boktidning om 7 nycklar till självförverkligande
som Raphel Cushnir har skrivit:
*Känn allt
*Ifrågasätt allt
*Motsätt dig inte någonting
*Lev livet som om du vore döende
*Lev som i en dröm
*Lev som om du dansade
*Utvidga din värld

Har några invändningar till punkterna..men i det stora hela är det väl bra tror jag..
Om man skulle känna precis allt..så skulle man ju banne mig koola av...
och sen det där om att man först ska ifrågasätta allt...för att sedan inte motsätta sig någonting...det känns lite som om det talar emot varandra det där..:P

Jaja..man får väl pröva på det där antar ja...kanske funkar...vem vet...

Ahh..som ni kanske förstår så är de en bokklubb för massa healing, sjävlförverkligande osv...
finns jätte mkt roliga böcker måste jag säga....synd att det är så dyrt...!
En bok som heter "kärleksbomba dig själv"..kan det va ngt kanske?..:D
Eller kanske..."sälj din själ"...nej..sorry..."själ till själ" var de...haha..läste feel!

Fan va tråkigt jag haaar...vill inte plugga...:D


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ta en paus å kolla på handboll kl 16.15 vettja!! :P hihi Puss på dig!

2008-01-20 @ 15:56:26
Postat av: fridiiiiiis

HAHAH sälj din själ!! gör det!;D

2008-01-20 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0