Agent Barbie; med rätt att skratta - R.I.P Heathan

Ja, jag måste väl som alla andra ta mig i kragen och fatta att "the One" är borta!

Heath Ledger

Det var ju några dagar sedan, men jag har som inte fattat att han är borta, död...och mycket snart begraven....
Mycket svårt att förstå att någon med ett sådant vackert leende, den talangen och den förmågan att få vilken tjej (och kille btw) som helst hormonstinn är död!

Har varit på G att grina någon gång...men jag har inte gråtit på så länge nu..att då kommer säkert allt som jag mått lite dåligt över bubbla upp som champange på nyår!

Ska försöka hålla mig..:)....

Ni som läst tidigare inlägg vet ju att jag kallat Heathan för en av männen i mitt liv...(för att låta som en dum kändiskåt 14:is...men men,,,)
Han kommer så förbli och det är med sorg i hjärtat jag inser vilken förlust världen precis har varit med om...för jag menar...vem ska man nu dreggla till?!

*Tår i ögat*

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0