Konst och Östermalmstanter

Vi bastade igår...det var naajs...
jag fattar inte att jag stod ut i 105 graders värme eller hur mkt det nu blev...
Gick runt i ett jävla 1000 kronors konstverk och vågade knappt sätta mig ner...
jag är fortfarande förundrad över att jag ens hade den på mig....
att jag ens köpte den...:S...
Fast den är jäkligt snygg!
(Pratar om min nya bikini alltså!)

image77
(Man kan ju smått ignorera det faktum att hon passar bättre i den än jag!)

Det är ganska roligt...jag går ut på mina raster och står i solen och bara enjoy...
och när jag tittar mig omkring..
så är det bara jag och östermalmstanterna i päls som gör sånt...
alla andra springer och är stressade..men vi...vi bara njuuter av våren...-_-

Känns bra...besläktad med östermalmstanterna...
nu vet ja ju vart jag kommer tillbringa min pension....not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0