Mello....hrm

Fick frågan om jag tyckte att det var ngn särskild som skulle vinna melodifestivalen...
och ska jag vara helt ärlig så har jag inte en aning om vilka finalisterna är eller om de har låtar som duger!

***
Förr var programmet helt okej, ett program, en final, man behövde bara lyssna på låtarna en jäkla gång,,,men nu så maler de låtarna, pressar folk på pengarna och drar ut på det så mkt som möjligt....= jobbigt!

Den enda ljuspunkten med melodifestivalen är Björn Gustafsson
 (tackolov för youtube så man slipper följa programmet)...

Lite kul att Carola inte kom med...;)..

nu ska jag sova....
har en väldigt ansträngande uppstigningstid imorgon (8)..:P
..klev upp kvart i 2 idag..;)

Pusspuss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0